Рекомендации по организации работы ГПД
Методические рекомендации по организации и проведению внеклассных воспитательных мероприятий
Методические рекомендации по организации прогулок
Методические рекомендации по организации экскурсии
З 01.09.2024 года ва ўстанове адукацыі арганізавана работа трох груп падоўжаннага дня: для вучняў 1 класа, для вучняў 2-4 класаў і для вучняў 5-9 класаў. Выхавацелямі групы падоўжаннага дня прызначаны Матора З.А. (група падоўжанага дня для вучняў 1 класа), Пушко І.У. (група падоўжанага дня для вучняў 2-4 класаў), Пліско І.А., Протас В.П., Цярэшчанка У.І., Сарокіна В.А. (група падоўжанага дня для вучняў 5-9 класаў).
РЭЖЫМ
работы групы падоўжанага дня для вучняў 1 класа
Панядзелак – чацвер
12.20 – 12.30 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
12.30 – 13.30 Спартыўная гадзіна. Агульнаразвіваючае.
мерапрыемства на свежым паветры.
13.30 – 13.45 Падрыхтоўка да абеда, гігіенічныя працэдуры.
13.45 – 14.05 Абед.
14.05 – 15.25 Дзённы сон/самападрыхтоўка .
15.25 – 15.45 Пад’ём. Уборка. Туалет.
15.45 – 16.30 Агульнаразвіваючае мерапрыемства ў памяшканні.
16.30 – 17.00 Прагулка. Гульні на свежым паветры.
Адыход дзяцей дадому.
Пятніца:
11.25 – 11.35 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
11.35 – 12.30 Заняткі па інтарэсах.
12.30 – 13.30 Спартыўная гадзіна. Агульнаразвіваючае.
мерапрыемства на свежым паветры.
13.30 – 13.45 Падрыхтоўка да абеда, гігіенічныя працэдуры.
13.45 – 14.05 Абед.
14.05 – 15.25 Дзённы сон/самападрыхтоўка .
15.25 – 15.45 Пад’ем. Уборка. Туалет.
15.45 – 16.30 Агульнаразвіваючае мерапрыемства ў памяшканні.
16.30 – 17.30 Прагулка. Гульні на свежым паветры.
Адыход дзяцей дадому.
РЭЖЫМ
работы групы падоўжанага дня для вучняў 2-4 класаў
Панядзелак – аўторак
12.40 – 13.00 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
13.00 – 14.00 Агульнаразвіваючае мерапрыемства на свежым
паветры.
14.00 – 15.30 Самападрыхтоўка
15.30 – 16.15 Агульнаразвіваючае мерапрыемства ў памяшканні.
16.15 – 17.15 Прагулка. Гульні на свежым паветры.
17.15 – 17.30 Падвядзенне вынікаў. Адыход дзяцей дадому.
Серада
13.45 – 14.00 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
14.00 – 15.30 Самападрыхтоўка
15.30 – 16.15 Агульнаразвіваючае мерапрыемства на свежым
паветры (у памяшканні).
16.15 – 17.15 Прагулка. Гульні на свежым паветры.
17.15 – 17.30 Падвядзенне вынікаў. Адыход дзяцей дадому.
Чацвер-пятніца
12.40 – 13.00 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
13.00 – 14.00 Агульнаразвіваючае мерапрыемства на свежым
паветры.
14.00 – 15.30 Самападрыхтоўка
15.30 – 16.15 Агульнаразвіваючае мерапрыемства ў памяшканні.
16.15 – 17.15 Прагулка. Гульні на свежым паветры.
17.15 – 17.30 Падвядзенне вынікаў. Адыход дзяцей дадому.
РЭЖЫМ
работы групы падоўжанага дня для вучняў 5-9 класаў
Панядзелак – серада
07.30 – 07.40 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
07.40 – 09.00 Заняткі па інтарэсах
14.50 – 15.05 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
15.05 – 16.05 Самападрыхтоўка
16.05 – 16.50 Агульнаразвіваючае мерапрыемства на свежым
паветры (у памяшканні).
16.50 – 17.00 Падвядзенне вынікаў. Адыход дзяцей дадому
Чацвер-пятніца
07.30 – 07.40 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
07.40 – 08.15 Заняткі па інтарэсах.
13.45 – 14.00 Прыём дзяцей у групу, індывідуальныя гутаркі.
14.00 – 15.05 Заняткі па інтарэсах.
15.05 – 16.05 Самападрыхтоўка.
16.05 – 16.50 Агульнаразвіваючае мерапрыемства на свежым
паветры (у памяшканні).
16.50 – 17.00 Падвядзенне вынікаў. Адыход дзяцей дадому.
Самоподготовка-
одна из форм организации учебного процесса в группе продлённого дня. Это обязательные ежедневные занятия, на которых учащиеся самостоятельно выполняют учебные задания под руководством педагога-воспитателя, но при этом учитывается подготовленность и наличие знаний ребенка. Более слабым оказывается помощь, более сильным дается больше самостоятельности.
В ГПД во время спортивного часа проходят различные упражнения с мячом, обручем, скакалками. Такие упражнения способствуют укреплению здоровья и физическому развитию учащихся.